om några få timmar

jo, då är vi påväg till arlanda och sedan cypern. för mig kändes det som att denna resan vart bokad igår, vilket egentligen var i november. hela alltet kommer vi sinnessjukt kul men pirr i magen finns också. om 12 dagar tar jag studenten


xx


docs

definitivt mitt nästa måste när jag har råd. älskar de här skorna. 
förutom de snygga så sitter de förbannat skönt
pic; ?


snabbvisit

kasst läge på bloggen. idag har min dag bestått av solen som fanns innan molnen tog över. kupolentur, växlat pengar och handlat blommor med familjen. nu pryder två ljusrosa pelagoner mitt lilla fönster. gu så tjusigt

nu: snabbvisit till sthlm. hemma imorgon vid kl två och då har jag uppdatering

sommarkänslor


säg aldrig aldrig

slutspurten är i full gång. om en vecka lever jag livet

yesterdays


colores

dos nyos nagellackos i färgerna south beach och pure coral. sommar!

inspo


pic; weheartit

bara för

att om 29 dagar står jag på en vagn och skriker mig hes av lycka. om 17 dagar beger jag mig till cypern och om 11 dagar har jag pluggat allt som jag någonsin egentligen behöver göra.


rättså bra faktiskt


joodååsatt, de är mina nu

ny bikini inför ayia napa och sommaren, 49:- per del

back on track

jag är här igen, typ.


RSS 2.0