det känns perfekt


ny låt ifrån KENT. ni hittar den i bilar 2 filmen. blir lite gla av han

skulle inte avböja

kan tänka mig att bo såhär faktiskt

öga för detaljer


nutid

igår läste jag ut hypnotisören för andra gången och nu plockar jag fram paganinikontraktet. vad gjorde jag utan mina böcker? om en halvtimme åker jag mot jobbet och startar 2/3 arbetspasset den här veckan. tjohopp

zara

aldrig varit ett fan av rosa. men den här tröjan i den färgen och med den modellen... ja, fint
pic; columbine

klädd i svart

mina fina skor kom igår. jag å fötterna är glada

jordglob

vart fan finner man en jordglob i borlänge? sedan den där gången på emmaus har jag ångrat mig mer

på en betonglagd äng stod vi


t-shirt - H&M, shorts - gina tricot (reafynd), docs

snart där


on a weekday


weekday - 300:-

vart tog juli vägen?

jobbmåndag. men först en springtur i solskenet


RSS 2.0