doctor

FY FAN å jösses amalia!! jag vann skorna nedan! (eller jag betalade) glad tjej är jaaa

SAY HELLO

hemma från guttland! bilder kommer snart men så länge min favvo just nu som får mig att vilja hoppa runt

wopp

tradera. å jag kommer buda

snygg rygg

denna tröja vill jag inhandla. den är ifrån bik bok och jag funderar på den i svart!
pic; hannamw

18 july

typ då när visarna på klockan har fastnat. typ då när man tror att tiden har stannat. eller kanske då när man tagit sin tredje kaffekopp på 1½ timme. eller annars då när man fortfarande har tre timmar innan "frihet".

min känsla just nu. men roar mig med med serier som simpsons, family guy och 2 and a half men. serier som jag egentligen aldrig gillat men lär titta på typ. tacka fan för johan falk på tv 21.30 ikväll.

drömfångare


jag önskar mig en drömfångare.

den där pojken blir säkert pilot


; tumblr

13 july

ledig dag. fin dag. min förmiddag tillbringade jag på en filt under en björk i "greva", vid en å. tog sedan slag i saken och åkte in på rea i stan och inhandlade mig ett par nya fina och dyra asics. tror dessvärre att jag förtjänade dem, i alla fall mina fötter. just nu sitter jag i min säng och beundrar dem och tanken på hur mina fötter imorgon kommer jubla vid morgonsdagens löptur.

å nu ska jag slå slag i mitt rum. dock borde pöjken erkänna att de mesta som ligger på mitt golv nu är i hans ägo. så är det. så nu ska jag slå slag i mitt rum och städa undan hans grejer. see you later alligator, ska visa mina fin fina och långa skjorta.

levi's

å ge mig ett moschino-bälte...

solen och kvällen


åt helvete med dr martens

peace and love var hur fint som helst. håkan, moto boy, och the ark stod för mitt hjärtas finaste spelningar. å boyaaa vad jag vill ha ett par låga dr martens åå nu ju

festival

fullt upptagen med festivalen på hemmaplan, peace and love. lever fint den här veckan

RSS 2.0