neutron star collision

starligt, uprising och så neutron star collision. älskar muse.

en kväll på gotland


sånt där som bara gör att jag tittar extra


boots och inca-inspirerad kjol/klänning?
strumpor i gubbskor/lägre kängor är min favorit
gillar vad frillan och den blå fransjackan gör med resten av den enkla "outfiten"
tjusig rosa varm tröja. jag hade nog velat bytt frisyr med henne för en stund bara för att få känna hur det känns
snyggt med svart rakt igenom

- pic; weheartit/carolinesmode

YO


lång svart transparent skjorta - åhlens. beige stickad tröja - H&M. skor - dr martens

en höstdag på riktigt

tittade ut imorse. det var mörkt och tråkigt. det ljusnade och jag insåg hur många löv som egentligen trillat av träden utan att man tänkt på det (försökt förtränga med hela mitt hjärta). tack och lov gjorde solen mig lite gladare framåt eftermiddagen.

något bra: monki öppnar webbshop! fint, nu väntar jag bara på min finaste favorit weekday. sådant här gör en glad på en torsdagkväll i borlänge där affärer som dessa inte existerar. två finingar:

those shoes are made for walking


vid protesfabrikens stängsel

såg denna bild och blir vansinnigt sugen på min jeansjacka igen. älskar den fullkomligt

där drömmarna fångas


RSS 2.0